טיקטוק ידועה כרשת החברתית לסרטוני וידאו קצרים, אך נראה שבקרוב היא הולכת להתרחב לתחום בידור חדש. לפי ה-FT, בקרוב יתווסף לאפליקציה טאב ייעודי למשחקי מובייל. המשתמשים יוכלו לגשת למשחקים שתציע להם הרשת החברתית בלחיצת כפתור מהדף הראשי, והרשת החברתית תוכל גם לשלב פרסומות במשחקים עצמם, וגם להציע תוכן נוסף למשתמשים בתשלום.
חברת ByteDance הסינית, הבעלים של טיקטוק, מפתחת משחקים משל עצמה כבר כמה שנים, ולחברה צוות של מפתחי משחקים ברחבי העולם. המטרה של החברה היא להציע למשתמשים את המשחקים שהיא מפתחת, כך אמר מקור בחברה לאתר FT. אפליקציית Douyin, הגרסה הסינית של טיקטוק, שגם היא בבעלות ByteDance, כבר עכשיו מציעה משחקים למשתמשים שלה.
רק לפני חודש מונה אסף שגיא, מנכ"ל טיקטוק ישראל לשעבר, לראש הגיימינג העולמי בטיקטוק. בפוסט בלינקדאין על המינוי כתב שגיא ש"טיקטוק וגיימינג נועדו אחד לשני". הוא הוסיף כי "טיקטוק כבר הוכיחה את הערך שלה בלעזור לצרכנים לגלות מה כיף ומה פופולרי".
ב-2 לנובמבר, טיקטוק תארח כנס בנושא גיימינג, אשר יכלול דוברים מכמה חברות הגיימינג הגדולות בעולם. ייתכן והחברה תנצל את ההזדמנות על מנת להכריז על השירות החדש שלה, ועל ערוץ הגיימינג הראשון שיעלה לטיקטוק.
התוכניות של טיקטוק להיכנס לתחום הגיימינג מגיעות על רקע ניסיון דומה של נטפליקס. בנטפליקס מפתחים גם פלטפורמה שתציע, מלבד שירות של תוכניות וסרטים בסטרימינג, גם משחקים. השירות מוצע לחלק מהמשתמשים במובייל, ובינתיים לא הוכיח כי הוא מצליח לצבור קהל.
בתשובה לפניית tech12 מסרה נטלי זיו, דוברת טיקטוק ישראל: ״אנחנו תמיד בוחנים דרכים להעשיר את הפלטפורמה שלנו ובודקים באופן קבוע רעיונות חדשים שלדעתנו יכולים להביא ערך לקהילה שלנו. נכון לעכשיו, אנחנו בוחנים הבאת משחקי HTML5 ל-TikTok באמצעות אינטגרציות עם מפתחים ואולפנים של צד שלישי."