המסע הארוך של סטארט-אפים מתחיל בלהגדיר את ערך המותג ואת זה להמיר למוצר המוגמר - מוצג נחשק ובולט. כנס המיתוג הבינלאומי SHOWtlv 2023 הוא שיתוף פעולה בין ה-BRAND Academy ופורום GCMO, שמאגד את סמנכ"לי השיווק הגלובלי המובילים של ה-Startup Nation. בכנס ישתתפו למעלה מ-140 חברי פורום GCMO, ובמהלכו יוצגו ניתוחי מקרה של אירועי מיתוג משמעותיים של סטארט אפים וחברות צמיחה לאורך השנים.
מי ומה צפוי להיות בכנס?
אורחי הכבוד של הכנס יהיו ג'יימס גרינפליד ודן וויטצ'ל, המייסדים והמנהלים של חברת המיתוג KOTO - אחת מחברות המיתוג היצירתיות בעולם, המתמחה במיתוג חברות סטארטאפ ובעלת לקוחות כמו נטפליקס, Airbnb, מטא, דיסקורד ועוד. וויטצ'ל וגרינפילד יציגו קייס סטאדיז מהעבודה שלהם עם לקוחות ענק בתעשיית ההייטק, ויציגו כיצד יוצרים את המיתוג של המחר לחברות סטארט אפ. לחברה סניפים בלונדון, ברלין, לוס אנג’לס וניו יורק.
להרשמה לכנס (לקוראי tech12 הנחה של 65 ש"ח +מע"מ באמצעות קוד הנחה tech12)
עוד ישתתפו:
מיכה קאופמן, מייסד ומנכ"ל Fiverr - על איך קהילה בונה מותג אייקוני.
רייצ'ל פקין, סמנכ"לית שיווק ופיתוח אסטרטגיות ב-Argus Cyber Security ודנה אביתר, מנהלת מחלקת קריאייטיב ראשית ב-Open - על ניהול מערכת יחסים משמעותית בין הלקוח לחברת המיתוג.
עומרי קוהל, מייסד ומנכ"ל Pyramid Analitycs - על מציאות משובשת, איך נלחמים על המקום שלך באמצעות מודעות ובידול, ומה המחיר.
חן גוטר, סמנכ"לית שיווק של Appsflyer ולשעבר של Lusha בהרצאתה "איך זה מרגיש?" - על הסוד למיתוג B2B מצליח של סטארט אפ.
נדיה הייטמן, VP Brand Marketing מ-Simply - על הדרך של המיתוג מחדש שעשתה חברת Joytunes ל-Simply.
כרמל יואלי, מייסד ומנכ"ל Atreo - על כוחו של הנרטיב כבונה Tech movement.
שרית למרוביץ, מנכ"לית ומייסדת Sage Marketing - על איך משיגים הכרה גלובלית למותג שלכם.
צחי דינר, ראש המחלקה לתקשורת חזותית ב-HIT חולון, יזם ומרצה בכיר בעולם - על AI branding כמשנה תהליכי אסטרטגיה וקריאייטיב.
את הכנס תנחה סופי מלניק-אמיתי, מייסדת-שותפה של פורום G-CMO ו-CMO, עם ניסיון ניהולי ב-Outbrain, Taboola ו-Joy Ventures.